Tuesday, December 25, 2007

00. Maslić Diana

"Već 12 godina (od oktobra 1995. godine) živim u Sydney, Australija. Stigla sam ovdje iz Munchena gdje sam provela 3.5 godine čekajući muža da izađe iz Sarajeva. Ovdje sam počela od nule učiti engleski. Malo sreće, malo pameti i već u junu 1998. godine dobijam posao profe fizike na koledžu koji pripada jednom od ovdašnjih univerziteta. (http://www.uwscollege.edu.au). Tu sam prvo predavala 6 sati fiziku, a onda su mi povećavali broj predmeta i sati. Od 2000. godine sam "full time permanent" i trenutno predajem Fiziku, Science (malo fizike, malo hemije, malo biologije), Scientific Method i Computer Competency (malo Worda, malo Excela, malo Power Pointa), sve skupa 14 sati sedmično.
Stariji sin se nakon završenog fakluteta oženio, tako da sam već dvostruka baka, Dario 5 i Erik 2 godine. Snaha mi je Poljakinja. U martu čekamo treću bebu i nadamo se curici. Na prvoj su moji unuci Dario I Erik, a na drugoj sam ja u San Francisku u oktobru ove godine. "Najfriškija" slika, a ja sam ona visoka. Išla sam da posjetim svoju najbolju prijateljicu Almu, koju nisam vidjela, kao i sve vas, takođe 15 godina."

















E-mail: dmaslic@yahoo.com.au

1 comment:

Medzida said...

Draga razrednice hvala za lijepe uspomene i puno pozdrava iz Sarajeva ,Medzida Music Rustempasic.