Tuesday, December 25, 2007

06. Dreca Nermina

1 comment:

enjica said...

Pozdrav svima od Nermine.

Ja sam ona koja se vam je pridružila u trečoj godini. Ganjala sam tenis, a malo manje matematiku i druge slične stvari.
Živim u Mariboru gdje sam diplomirala, a poslije i magistrirala na fakulteti za hemiju i hemijsku tehnologiju u Mariboru. Radim kao asistent za organsku hemiju na istom faksu.
Udala sam se 2003 i od tada se prezivam LEBER. Lani sam rodila curicu. Enja je upravo danas stara 17 mjeseci. Dobro sam se snašla, a nadam se da i svi vi.
Evo za kontakt još moj email

nermina.leber@uni-mb.si

Ovom prilikom se zahvaljujem našim profama matematike (1 i 2) što su me natjerali, da riješim brdo zadataka za jadnu dvojku tako, da mi je to jako dobro došlo na faksu gdje je matematika predmet na kojem se gubi prva godina (a meni išlo ko podmazano). Još jednom hvala!!! :)