Tuesday, December 25, 2007

22. Molinar Eva

"Od maja 92. do jula 93. bila sam u Splitu, gdje sam se družila mnogo sa Amilom, odatle i slika sa Brača. Vesna Simeunocić je bila tu neko kratko vrijeme, Vesnu Vujovic sam takođe vidjela par puta po gradu. '93. godine otišla sam za London i po scenariju sličnom razredničinom, nakon tri godine učenja engleskog i science (učila francuski ranije) dobila posao hemijskog analitičara. Tako sam radila 7 godina, što u farmaceutskoj (P&G,Lilly), što u hemijskoj industriji.

Ali onda 2003. godine, pokucala je prošlost na moja vrata, i ja spakovala kofere, napustila Englesku. Došla u Kotor, Montenegro i ostala da živim sa Petrom mojom ljubavi još iz 1991. godine. Bavimo se keramikom, imamo atelje u potkrovlju kuće, super nam ide, uglavnom su to suveniri, amfore, šolje, fridge, magneti itd. Možda nađem neku sliku za vas, a jednog dana biće tu i website. Posao se razvija dobro, mogao bi i brže da tu nisu dvije glavice koje nam ne daju mira, Marija 3 godine i Pavle 17 mjeseci.


E-mail: evemolinar@hotmail.com
Mob. +382 69262227

No comments: